defaultMaterial グラフィックのためのデフォルトマテリアルを返します depth 階層のグラフィックの深度の絶対値は、レンダリングやイベントに使用されます mainTexture グラフォックのテクスチャ(読み取り専用) material ユーザーによって設定された Material materialForRendering レンダリングのた...
defaultMaterial グラフィックのためのデフォルトマテリアルを返します depth 階層のグラフィックの深度の絶対値は、レンダリングやイベントに使用されます mainTexture グラフォックのテクスチャ(読み取り専用) material ユーザーによって設定された Material materialForRendering レンダリングのた...
Physics.defaultSolverVelocityIterations をオーバーライドします。正数でなければなりません。 useGravity Rigidbody が重力の影響を受けるかどうか velocity Rigidbody の速度ベクトル worldCenterOfMass ワールド座標による質量の中心値(読み取り専用)...
materials[i] = new Material(Shader.Find(shaderName)); materials[i] = new Material(RenderUtil.DefaultMaterial); if (this.subMeshIdToTexture.TryGetValue(i, out var tex)) { if (tex != null) Expand Down 4 changes: 2 additions & 2 deletions 4 Runtime/CityImport/Load/Convert/PlateauTo...
var materials = new Material[mesh.subMeshCount]; for (int i = 0; i < mesh.subMeshCount; i++) { materials[i] = new Material(Shader.Find(shaderName)); materials[i] = new Material(RenderUtil.DefaultMaterial); if (this.subMeshIdToTexture.TryGetValue(i, out var tex)) { if (tex !...
ポストエフェクトを自作する場合、従来のUnityではOnRenderImage()を実装したMonoBehaviourスクリプトをカメラにアタッチすることでこれを実装することができました。 ExampleClass.cs usingUnityEngine;usingSystem.Collections;publicclassExampleClass:MonoBehaviour{publicMaterialmat;voidOnRenderImage(RenderTexturesrc...
class in UnityEditor / 継承:Editor 説明 Unity マテリアルエディター Extend this class to write your own custom material editor. For more detailed information see theCustom Material Editorsection of theShaderLab reference. Static 変数 kMiniTextureFieldLabelIndentLevelミニテクスチャフィールドとし...
defaultMaterial グラフィックのためのデフォルトマテリアルを返します depth 階層のグラフィックの深度の絶対値は、レンダリングやイベントに使用されます mainTexture グラフォックのテクスチャ(読み取り専用) material ユーザーによって設定された Material materialForRendering レンダリングのた...
8 changes: 8 additions & 0 deletions 8 Materials/MapUnlitMaterial_HDRP.mat.meta Load diff Some generated files are not rendered by default. Learn more about how customized files appear on GitHub. Loading Oops, something went wrong. Retry 0 comments on commit 7d440b3 Please sign in...
The brightness from the ambient light can also be adjusted with the Unlit_Intensity slider. The default is 1 (as it is). If the directional light is not in the scene, the default light built in the shader is enabled, and its orientation always follows the camera. ...