ApplyOrRevertModification The method will inform current active SpriteEditorModuleBase to apply or revert any data changes. GetDataProvider Gets data provider that is supported by the current selected Assets's importer. GetMainVisualContainer Returns a VisualElement for attaching child VisualElement onto...
注意:デバイスは、マルチキャストメッセージを送信し、Editor や MonoDevelop はメッセージのために subscribe/listen します。プロセスが機能するためには、ネットワークをマルチキャストのために正しく設定する必要があります。
Editor Attachingが有効になっているか、Code Optimization On StartupがDebugに設定されていることを確認する Unity メニューで、Edit / Preferencesを選択します。 使用されている Unity のバージョンに応じて、次のことを行います。 Code Optimization On StartupがDebugに...
ISpriteEditor interface in UnityEditor.Experimental.U2D 説明 Interface that defines the functionality available for classes that inheritsSpriteEditorModuleBase. Used by Sprite Editor Window to encapsulate functionality accessible for Sprite Editor modules when editing Sprite data. ...
[DX12] Editor crashes when attaching RenderDoc while a VFX is playing. - Dec 09, 2024 Reproduction steps: 1. Open the attached project "ReproProj" 2. Open the “/Assets/Scenes/SampleScene.unity” Scene 3. Make sure that the New VFX is playing 4. Right-click on the Scene tab an...