Electra Media Playeris a media player plugin for Unreal Engine, designed for both live streams and video on demand (VOD) streams using theHTTP Live Streaming (HLS)format. With this plugin, you can stream live performances and media into your Unreal project by providing the link to the source...
假如你需要在使用Electra媒体播放器时使用纹理取样或纹理对象,请将取样器类型(Sampler Type)设置为颜色(Color)。 选中平面(Plane),在细节(Details)面板中,添加媒体声音(Media Sound)组件,并将媒体播放器(Media Player)选项设置为使用您的MediaPlayer资源。 从主工具栏,单击蓝图(Blueprints)选...
在纹理取样节点上,取样器类型(Sampler Type)属性应该设置为外部(External),除非你使用Electra媒体播放器,否则你必须将取样器类型属性设置为颜色(Color)。 默认的取样器类型属性设置。 Electra媒体播放器的取样器类型属性设置 针对使用在引擎4.18版之前创建的媒体纹理的材质,需要将采样器类型(Sampler Type)手动设为第三方(...
すると、この Media Player アセットにリンクしている、再生すべき Media Texture アセットが自動作成されます。 作成された Media Texture アセットに自動適用された Media Player アセットの名前を「 MyPlayer 」にします。 Electra Media Player を使用する場合は、新しく作成された Media Text...
FElectraSafeMediaOptionInterface A ready to use implementation of the IElectraSafeMediaOptionInterface FElectraSeekablePositions Data type for use with media options interface. IElectraPlayerPluginModule Interface for the ElectraPlayerPlugin module. IElectraSafeMediaOptionInterface This class is used to ...
Electra Media Playerでテクスチャ サンプルまたはテクスチャ オブジェクトを使用している場合は、Sampler TypeをColorに設定します。 [Plane]を選択した状態で[Details]パネルから[Media Sound]コンポーネントを追加し、[Media Player]オプションで使用するアセットを[MediaPlayer]に設定します。
如果你要在Electra媒体播放器中使用纹理取样或纹理对象,请将取样器类型(Sampler Type)设置为颜色(Color)。 单击媒体播放器(Media Player)下拉菜单,并创建媒体播放器资源,将其命名为MyMediaPlayer。 当创建媒体播放器(Create Media Player)弹出菜单出现时,只需单击确定(Ok)即可,因为我们已经在上...
Describe the bug Unreal Electra player can open a video only HLS playlist, but will crash if you open one with audio associated with it. I tried unreal engines version 4.27, 5.0.3, and 5.1 preview 2, all with the same results. To Reprodu...
The table below shows the supported URLs based on media player platform. The list of supported file formats above is ongoing, and support for additional file extensions will come online in future engine updates. These have been updated for theElectra Media Player. ...
UE中现有一个启动影片播放器(Startup Movie Player)系统,它只能用于引擎加载时播放启动影片。其无法用于播放游戏中的影片,它无法作为UI元素的一部分来播放影片,或在关卡中的一个静态网格体上播放影片(如一台正在播放电影的电视机)。 因此媒体框架便应运而生,它不仅能执行上述的两个例子,还提供了更多总体媒体播放功...