Application.Quit public static voidQuit(); 説明 アプリケーションを終了します。 Quit はエディターでは無視されます。重要:iOS ではほとんどの場合、ユーザーの判断でアプリケーションを終了させるべきです。 詳細はApple Technical Page qa1561を参照してください。
相信很多站长都有这么一个习惯,就是看的好的域名就想自己把它买下来,留着自己建设站用或者卖给有...
Application.Quit()方法是在桌面游戏中退出游戏的好方法,但它不能用于关闭浏览器选项卡,例如在您使用We...
因为Editor: UnityEditor.EditorApplication.isPlaying = false 才能退。 只有当工程打包后: Application.Quit(); android和Windows通适用。
public static voidQuit(); Parameters exitCodeAn optional exit code to return when the player application terminates on Windows, Mac and Linux. Defaults to 0. Description Quits the player application. Shut down the running application. The Application.Quit call is ignored in the Editor. ...
Application.Quit(); } if (GUI.Button(new Rect(180, 100, 60, 30), "重新开始")) { Application.LoadLevel("01"); } if (GUI.Button(new Rect(10, 160, 100, 50), "playe")) { } if(GUI.Button(new Rect(10 ,110,100,50),"pause")) { } if(GUI.Button(new Rect(10 ,60,100,50)...
可以使用代码: if(GUI.Button(Rect(180, 400, 60, 30), "EXIT")) { Application.Quit(); } 发布网页版的游戏中没用,发布EXE是管用的。
In example, think when you want to save or record a score or the status of a player, it wouldn't be my first choice, but, you can save it when the application is about to close, so using OnApplicationQuit(). To use an example for the OnDestroy(), you can imagine having an ...
Application.quitting += Quit; } static void Quit() { Debug.Log("Quitting!"); } } 上のサンプルコードは、Domain Reload がオフになっていると、再生モードが開始される度に新しく「Quit」メソッドを追加します。その結果、再生モードが終了される度に「Quitting!」のメッセージの表示が 1 ...
voidOnGUI(){if(GUI.Button(newRect(a,b+52,100,45),"Exit"))Application.Quit();}不显示警告,但播放的时候该button点了没反应... void OnGUI(){if (GUI.Button(new Rect(a, b+52, 100, 45), "Exit")) Application.Quit();}不显示警告,但播放的时候该button点了没反应 展开 ...