Use XRSettings.gameViewRenderMode instead. stereoRenderingMode The stereo rendering mode that is currently in use. supportedDevices Returns a list of supported XR devices that were included at build time. useOcclusionMesh Specifies whether or not the occlusion mesh should be used when rendering. ...
XRSettings.gameViewRenderMode public static XR.GameViewRenderMode gameViewRenderMode ; 説明 Sets the render mode for the XR device. The render mode controls how the view of the XR device renders in the Game view and in the main window on a host PC. See GameViewRenderMode for a descri...
player settings里为什么没有XR settings选项? 只看楼主 收藏 回复sunnymeng白羊 Unitor 1 织网 Unitor 1 我也没有,现在解决了吗? 刘小熊 Animator 9 啊这我2018版本有啊 不摸鱼 Prefab 5 https://blog.csdn.net/m0_54122551/article/details/112368275 ...
XRSettings.renderViewportScale public static float renderViewportScale ; 描述 控制应该用于渲染的分配的眼睛纹理量。 有效范围在 0.0 到 1.0 之间。可以在运行时更改此值,无需重新分配眼睛纹理。因此,它可用于动态调整眼睛渲染分辨率。渲染摄像机时,无法更改此值。如果尝试在渲染期间更改该值,系统将忽略此操作并记...
Unity では、XRSettings.renderViewportScaleプロパティを使用することで、ランタイムにアプリケーションのレンダー ターゲットの解像度を簡単に変更することができます。 デバイスに表示される最終的な画像の解像度は、固定されています。 プラットフォームでは、低解像度の出力がサンプリングさ...
Unity では、XRSettings.renderViewportScaleプロパティを使用することで、ランタイムにアプリケーションのレンダー ターゲットの解像度を簡単に変更することができます。 デバイスに表示される最終的な画像の解像度は、固定されています。 プラットフォームでは、低解像度の出力がサンプリ...
XRSettings.eyeTextureResolutionScale public static float eyeTextureResolutionScale ; Descripción Controls the actual size of eye textures as a multiplier of the device's default resolution. A value of 1.0 will use the default eye texture resolution specified by the XR device. Values less than 1.0...
Context: Unity 2020.1.0, HDRP on Windows 10, with SteamVR Unity plugin 2.6.0 and the OpenVR XR plugin v1 preview 12. "Initialize XR on Startup" and "OpenVR loader" are both checked in Unity project settings, and SteamVR 1.13.10 in running on my computer (I also tested with Steam...
OpenXR Windows XR プラグイン 従来の WSA OpenXR 設定を開きます ([編集]>[プロジェクト設定]>[XR プラグイン管理]>[OpenXR])。 深度送信モードドロップダウン メニューから深度 16 ビットを選択します。HoloLens 開発では、16 ビット深度バッファー設定が特に推奨されます。 24 ビッ...
名前空間:UnityEngine.XR.WSA 種類:HolographicSettings フォーカス ポイントを使用して、現在表示されているホログラムを最適に安定させる方法に関するヒントをHoloLensにご紹介します。 Unity でフォーカス ポイントを設定する場合は、HolographicSettings.SetFocusPointForFrame()を使用してすべてのフレ...