Develop once, publish everywhere! Unity is the ultimate tool for video game development, architectural visualizations, and interactive media installations - publish to the web, Windows, OS X, Wii, Xbox 360, and iPhone with many more platforms to come.
ブレンドシェイプ / モーフィング - Blendshapes (Maya) または Morph targets (Max) がエクスポートするメッシュが適切に割り当て/セットアップされているかを確認してください。 テクスチャ - Unity プロジェクトにソースがあるか、プロジェクト中の \textures フォルダーにすでにコピ...
To represent the body type, we use a technique calledblendshapes. It consists of having different position states of the vertices of the 3D model stored in the same mesh. Using this technique we create a vertex state forslimand another forstrong. Just like we do with the skin tone, we c...
要将文件导入 Unity,请遵循有关导入操作的说明,务必记住您在 3D 建模软件中的导出选项设置。 特定3D 建模应用程序中的导出设置 Maya 您可以使用FBX 导出选项选择要在 FBX 文件中导出的内容。 导出BlendShape(变形) 从Maya 导出 BlendShape(变形)时,请遵循以下准则: ...
Unity に 3D モデルをインポートするときは、ファイルをプロジェクトウィンドウへドラッグします。 Inspector の Model タブで: Unity はもっとも主要な 3D アプリケーションからのモデルのインポートをサポートします。 3D パッケージごとの特定のインポート方法に関する内容については...
Blend Shapes / Morphing - Asegúrese de que sus Blendshapes (Maya) o Morph Targets (Max) estén asignados / establezca el mesh de exportación apropiadamente Textures (texturas) - Asegúrese de que sus texturas ya se hayan obtenido de su proyecto de Unity o que estén copiadas en una...
Develop once, publish everywhere! Unity is the ultimate tool for video game development, architectural visualizations, and interactive media installations - publish to the web, Windows, OS X, Wii, Xbox 360, and iPhone with many more platforms to come.
ブレンドシェイプ / モーフィング - Blendshapes (Maya) または Morph targets (Max) がエクスポートするメッシュが適切に割り当て/セットアップされているかを確認してください。 テクスチャ - Unity プロジェクトにソースがあるか、プロジェクト中の \textures フォルダーにすでにコピ...
Import Blendshapes このオプションは、あなたのメッシュのブレンドシェイプをインポートすることができます。 Generate Colliders Lightmapped オブジェクトが間違えた UV チャンネルを選択した場合に使用します。これにより、1 次および 2 次 UV チャンネルがスワップされます。 Swap UVs ...
Optimize Mesh これを有効にすると、メッシュで三角形がリストされる順序を Unity が決定します。 Import Blendshapes これを有効にすると、メッシュと一緒にブレンドシェイプをインポートすることが可能になります。 Generate Colliders これを有効にすると、メッシュは自動的にアタッチされたメ...