为选定的对象赋予材质
Bbvbb's "Rainbow Series" for 3dsMax tools.This MAXScript will allow you to assign material IDs randomly to a selection of editable_poly objects in 3dsMax. - bbvbb/MIRG
Solved: Hi, I used to use a script which assigned to a keyboard shortcut to move a pivot point to the minimum z Center of an object in 3ds max 2017,
このインタフェースを使用して、頂点カラーを任意の数のノードに割り当てます。メソッド:<integer>AssignVertexColors.ApplyNodes <node array>nodes [vertexPaint:<maxObject>] vertexPaint default value: undefined 頂点カラーを指定したノード配列に割り当てます。Vertex...
“Assign Random Colors” is not working in 3ds Max 2015 Go to Customize -> Preferences…-> General (tab) Uncheck “Default to By Layer for New Nodes”
問題: 3ds MaxおよびMayaのネットワークレンダリング出力およびシーンアセットにマップされたドライブを使用する代わりに、ユニバーサル命名規則(UNC)ファイルパスを使用する方法を説明します。 原因: マッピングされたドライブとUNC(汎用命名規...
如何使用通用命名约定(UNC)文件路径,而不是使用映射驱动器进行3ds Max和Maya的网络渲染输出和场景资源。 原因: 映射驱动器与。UNC(通用命名约定)文件路径 映射驱动器(例如。“X:\Renders”),这些文件存在于用作场景资源储存库和/或网络渲染目标的PC、外部RAID或NAS设...